Bligg

Songtext Abschiedsbrief Bligg

 393

Bewerten sie:
Abstimmung von benutzern: 0.0/10 - Stimmen insgesamt: 0

Abschiedsbrief


ich ha der nöd mal chöne tschau sägeund jetzt bisch furt vo mirich vermiss dich so sehr, ich vermiss dichbitte chum zrugg zu mir, bitte chum zrugg ich lauf duur de grau Näbel und suech nach me Draht zu dir, und suech und suechdarum schriib ich dir das Lied, und schriib und schriibdas Lied als Abschiedsbrief ich bi kleidet in schwarz, als Zeiche vo Truurzell jedi Stund wo vergaht uf min? re Uhrwieso uusgrächnet jetztà Uusgrächnet du?
Uf de suechi nach Antworte fählt jedi Spur Ich ha nöd mal chöne tschau sege
Ich wüntscht ich het und jetzt liegi träne überströmt ii mim Bettdu bisch weg, weg mir hend doch grad no zäme gredtals letschts hesch mer gseit: ?bis bald'ich has nöd gschäzt de Verluscht vo dir besiegt min Verstandalles wo mer bliibe isch, isch das Bild a de Wanden Errinerig a all die Moment wo da hangtes Porträt vo dir, ich vermiss dich, mann ich fühl mich leer und machtlos ohni dichlauf umher so raschtlos ohni Zieldu bisch tot und gange ohni mich, ohni michich wünscht du wärsch bi mir ich ha der nöd mal chöne tschau sägeund jetzt bisch furt vo mirich vermiss dich so sehr, ich vermiss dichbitte chum zrugg zu mir, chum zrugg, chum zrugg ich lauf duur de grau Näbel und suech nach me Draht zu dir,darum schriib ich dir das Lied, ich schriib dir das Lieddas Lied als Abschiedsbrief mängisch wünschti mer ich het die Welt vor dir verlahso hetti mer wenigschtens die Sorgen erschpahrtdoch so verwelki wie die Rose am Grabich stoss immer wieder uf d'
Frag:wieso bisch nöd da? Wieso? Ich hass de Schmerz, ich hass die Ziit,ich hass schlichtweg alles was errinret a dichde Hass isch so mies und frisst mi wie nes Bieschts? tönt seltsam, doch ich hass sogar mich mi hend de Nike-Pulli gliebtich han der en gschenktjetzt chunt mer's Chotze wenni nur scho a en denkich bi leblos, - bin es Gspenschtwird verfoglt vo de Ängscht bis zum Lebensend ich fühl mich leer und machtlos ohni dichlauf umher so raschtlos ohni Zieldu bisch tot und gange ohni mich, ohni michich wünscht du wärsch bi mir ich ha der nöd mal chöne tschau sägeund jetzt bisch furt vo mir, du bisch furtich vermiss dich so sehrbitte chum zrugg zu mir, bitte chum zrugg ich lauf duur de grau Näbel, ich lauf duur de grau Näbel und suech nach me Draht zu dir, und suech und suech und suechdarum schriib ich dir das Lied, und schriib und schriib und schriibdas Lied als Abschiedsbrief Gottverdammti Scheisse, ich chas nöd meischtere
Ich suuf de Whisky und starr duur's FeischterIch vermiss din Smile, vermiss diin Gruch,vermiss dini Sprüch, dini Art, dini Luscht, fuck off ich meins ernscht, s? tut wehich wür alles defür geh dich no eimal z?gsehs? isch nöd fair, ich has nie kapiertes giit so viil Lüüt da uss, die hettets meh verdient mir sind trännt wie es Baby vo de Nabelschnuerich ghör dini Stimm i de Nacht und wach schweissbadend uufich realisier uf z? mal ganz gnau
Gottseidank das isch alles nur an Alptraum - Du bisch weg ich ha der nöd mal chöne tschau sägeund jetzt bisch furt vo mir, du bisch furtich vermiss dich so sehrbitte chum zrugg zu mir, bitte chum zrugg ich lauf duur de grau Näbel, und suech nach me Draht zu dir, suech nach me Draht zu dirdarum schriib ich dir das Lied, das Lied als Abschiedsbrief, als Abschiedsbrief ich ha der nöd mal chöne tschau säge, nöd mal chöne tschau sägeund jetzt bisch furt vo mir, jetzt bisch furt vo mirich vermiss dich so sehrbitte chum zrugg zu mir, bitte chum zrugg ich lauf duur de grau Näbel, ich lauf duur de grau Näbel und suech nach me Draht zu dir, suech nach me Draht zu dirdarum schriib ich dir das Lied, das Lied als Abschiedsbrief

Danke, weil sie diesen text korrigieren
 

Hinterlassen sie einen kommentar zu dem lied

Biografia

Bligg is a performer. Their discography includes Normal, Odyssey and Mit Liib & Seel.

Verwandte künstler

Nachrichten aus der welt der musik

Joe Jonas und Sophie Turner Scheiden Sich - Das Ende einer Prominenten Ehe

12/09/2023

In der Welt der Prominenten gibt es oft Geschichten von Liebe und Trennung, und kürzlich hat eine solche Nachricht die Schlagzeilen dominiert: Joe Jonas und Sophie Turner, eines der bekanntesten Promi-Paare, lassen sich scheiden

Straßenkünstler in Berlin: Künstlerische Vielfalt in der Großstadt

30/08/2023

Berlin, die pulsierende Hauptstadt Deutschlands, ist nicht nur für ihre Geschichte, Kultur und Architektur bekannt, sondern auch für ihre lebendige Straßenkunstszene.

Die Bekanntesten Bayerischen Lieder: Eine Reise durch Bayerns Musiktradition

30/08/2023

Bayern, das größte Bundesland Deutschlands, ist nicht nur für seine malerische Landschaft, seine leckere Küche und sein berühmtes Bier bekannt, sondern auch für seine reiche musikalische Tradition

Wie man Deutsch mit Musik lernen kann

30/08/2023

Die Musik ist eine universelle Sprache, die Menschen auf der ganzen Welt miteinander verbindet. Sie kann nicht nur unsere Gefühle ansprechen und inspirieren

Lieder für den Frieden

14/03/2023

Musik hat seit jeher die Fähigkeit, Menschen zu vereinen und Botschaften der Hoffnung und des Friedens zu verbreiten.

Die Konzerte mit den meisten Zuschauern in der Geschichte

13/03/2023

Konzerte sind schon immer eine beliebte Form der Unterhaltung für Menschen auf der ganzen Welt gewesen.

Große deutsche Bands

09/03/2023

Deutschland hat im Laufe der Jahre viele großartige Musikgruppen hervorgebracht, die auf der ganzen Welt bekannt geworden sind.

Wie stimmt man eine gitarre?

09/03/2023

Eine Gitarre zu stimmen, kann für Anfänger eine Herausforderung darstellen, aber es ist ein wichtiger Schritt, um sicherzustellen, dass Ihr Instrument gut klingt.